Αυτή η διεργασία καθιστά τα προπλάσματα μία απαραίτητη προσθήκη σε κάθε μάθημα νοσηλευτικής!!. Οι μαθητές, μέσω των προπλασμάτων οπτικοποιούν την εξήγηση, αναδεικνύουν τη σχέση με τον ασθενή και βελτιστοποιούν τη θεραπευτική διαδικασία!Πάντα, ένα πρόπλασμα-ανατομικό μοντέλο ανθρώπινου σώματος, έχει όχι μόνο ένα ξεχωριστό παρατηρητικό ενδιαφέρον, αλλά και μία υπέροχη πρακτική – χρηστική λειτουργία ανακάλυψης του οργανισμού μας. Από τα οστά όλου του κορμιού, έως τα επιμέρους τμήματά του, αλλά και μυικές προσαρμογές ακόμα και του κρανίου, τα προπλασματα είναι εκείνα που θα ενισχύσουν και θα συμβάλουν στην ευρύτερη κατανόηση πως -τουλάχιστον δομικά- δεν είμαστε φτιαγμένοι από αστερόσκονη!
Επειδή υπάρχουν τόσες πολλές ασθένειες και τραυματισμοί που μπορούν να επηρεάσουν συγκεκριμένες περιοχές του σώματος, οι εκπαιδευτικοί προσπαθούν να εξηγήσουν και να περάσουν τις πληροφορίες στους μαθητές μας, όσο το δυνατόν σαφέστερα. Και εκεί έρχεται η οπτικοποίηση να δώσει τη λύση.
Ο εκπαιδευτικός που κατέχει ένα σωστό πρόπλασμα , έχει την ευκαιρία να καταδείξει, παραστατικά και με λεπτομέρεια, τόσο τα στοιχεία γύρω από την παθολογία του ασθενούς, όσο και να καθορίσει τον θεραπευτικό στόχο, και το σωστό νοσηλευτικό πλάνο της θεραπευτικής διαδικασίας. Αυτό συμβαίνει μέσω της εκπαίδευση των μαθητών, της επεξήγησης της πάθησης και του διαδραστικού τρόπου μετάδοσης γνώσης για το υπάρχουσα πάθηση.
0 Σχόλια